دستگاه فلنج فیسینگ از جمله ابزارهای تعمیراتی و خدماتی در خطوط لوله بشمار می‌رود که به منظور تراشکاری فلنج‌ها به صورت پرتابل و بدون نیاز به نقل و انتقال فلنج‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب اتصالات خطوط لوله از آن‌جا که می‌بایست دارای قابلیت آب‌بندی باشند در سر ابتدایی و انتهایی خود نیازمند یک فلنج با سر فیس‌دار هستند. فیس فلنج حین اتصال به اتصالات دیگر خطوط لوله، از طریق شیارهای حلزونی خود مانع از نشتی سیال در محیط شده و بدین صورت از بروز مشکلات فنی نظیر افت فشار و هدر رفت سیال، و نیز مشکلات ایمنی نظیر احتراق، اشتعال و انفجار جلوگیری می‌کند. در صورت بروز آسیب روی سر فلنج‌ها، یا فرسایش و خوردگی آن‌ها، بمنظور رفع ایراد و احیای کارکرد سر فلنج از طریق دستگاه فلنج فیسینگ عملیات فیس‌دهی یا تراشکاری فلنج از طریق دستگاه فلنج فیسینگ روی آن انجام می‌گیرد.

شرکت پیشگام صنعت ابزار فعالیت خود را در قالب یک واحد بازرگانی آغاز کرد و از همان ابتدای فعالیت، ضمن برقراری تعامل و ارتباط مستمر با فعالان صنعتی حوزه نفت و گاز، در صدد برآمد نیازهای مشتریان در زمینه محصولاتی که به انحاء گوناگون سرویس دهنده خطوط لوله باشند را تأمین کند. از این رو برقراری روابط با تولیدکنندگان معتیر و دارای برند جهانی، به وارد کننده و تأمین کننده محصولات ارائه خدمات خطوط لوله گردید. دستگاه فلنج فیسینگ از جمله مواردی بود که ما از همان ابتدای فعالیت بازرگانی در دستور کار خود قرار دادیم و از این حیث اکنون دارای سابقه تقریباً ۲۰ ساله در زمینه واردات محصولات فلنج فیسینگ هستیم.

بمرور شایستگی و صلاحیت ما در تأمین محصولاتی نظیر دستگاه فلنج فیسینگ، شرکت میراژ انگلیس، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید کننده فرآورده‌های ارائه خدمات خطوط لوله را بر آن داشت که شرکت پیشگام صنعت ابزار را به عنوان نماینده انحصاری تأمین و فروش محصولات خود در ایران معرفی کند. این شرکت تولیدکننده دستگاه‌های هات تپ، استاپل، سوراخکاری و گرده‌برداری، فلنج فیسر و سایر محصولات سرویس رسان به خطوط لوله می‌باشد.

شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان نماینده انحصاری شرکت میراژ انگلیس در زمینه تهیه و تحویل به موقع محصولات شرکت پیشگام صنعت ابزار خود را متعهد به مشتریان می‌داند و در حال حاضر در زمینه تأمین محصولات زیر از شرکت میراژ آمادگی دارد با سرعت عمل نیاز مشتریان را برآورده کند:

  • دستگاه هات تپ از سایز ½ تا ۱۲۰ اینچ
  • دستگاه استاپل تا سایز ۵۶ اینچ
  • دستگاه برش لوله
  • دستگاه‌های فلنج فیسینگ در سایزها و انواع مختلف

 

لازم به ذکر است خدمات شرکت پیشگام صنعت ابزار در زمینه تأمین دستگاه فلنج فیسینگ به شرکت میراژ محدود نمی‌شود و ما آمادگی داریم بر حسب نیاز و سفارش مشتریان انواع محصولات فلنج فیسینگ تولیدی شرکت‌های مختلف را تأمین کنیم. روابط ما با سایر تولیدکنندگان محصولات مذکور، این امکان را به ما می‌بخشد تا نیازهای مشتریان عزیز در کشور را در خصوص واردات و تحویل محصولات شرکت‌های مختلف تولیدکننده سرویس‌های خطوط لوله از جمله دستگاه فلنج فیسینگ را برآورده سازیم.

اما از آن رو که شرکت پیشگام صنعت ابزار نمایندگی انحصاری محصولات کمپانی میراژ را در اختیار دارد، در این بخش انواع دستگاه‌های فلنج فیسینگ مخصوص فیس دهی فلنج‌ها در سایزهای مختلف، تولیدی دستگاه میراژ انگلستان معرفی می‌شوند.

3430